Eurotanacsado Kft.
  

Álláslehetőség

-

Siófoki irodánkba keresünk új munkatársat.

Az irodai asszisztens a következő feladatokat látja el:

  •  telefonkezelés
  • beérkező email-ek megválaszolása
  • adatbáziskezelés és keresés az adatbázisban
  • alapvető adminisztratív teendők, (riportok készítése, scannelés, stb.)
  • marketing tevékenység és hirdetések feladása
  • idegen nyelven történő kommunikáció, levelezés

A motivációt a tapasztalatnál is többre értékeljük! A munka változatos, érdekes. Ezért egy lelkes és motivált flexibilis jelöltet keresünk jó kommunikációs készséggel, aki nem a munkaidő letöltését, hanem munkájának leghatékonyabb elvégzését tekinti fő feladatául.

Elvárások: 

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Kommunikatív személyiség
  • Több, mint 2 éves irodai tapasztalat!
  • Önálló munkavégzés, precizitás az adminisztrációban
  • Jó számítógépes ismeretek (word, excel, outlook, power point, internet és szociális média)
  • Megfelelő motiváció, képesség párhuzamosan több munkafolyamatban történő részvételre

Amit kínálunk: 

  • változatos és érdekes munkakör fejlődési lehetőséggel
  • hivatalos munkaviszony, teljes munkaidő
  • barátságos munkakörnyezet, fiatalos csapat
  • jó fizetés és egyéb juttatások

Amennyiben ezen elvárásoknak megfelel, legyen szíves nekünk emailben elküldeni a következőket a iroda@euromunka.hu  email címre “Eurotanacsadó office assistant Siófok” jeligére:

  1. Angol nyelvű önéletrajz,
  2. Angol nyelvű motivációs levél,
  3. Fizetési igény

GyES-ről visszatérni kívánó édesanyák jelentkezését is nagy örömmel vennénk! Csak az angol nyelvű önéletrajzokat és motivációs leveleket áll módunkban elfogadni! Magyar nyelven írott jelentkezést/önéletrajzot/motivációs levelet nem áll módunkban elfogadni!